Passa på att

2010-06-04 / 10:13:07
................. vila, medans Halie sover morgon luren!
Idag har jag lite träningsvärk vid bröstmuskeln men annars inget farligt.
Det försvinner nog efter dagens träning. Men något jag avskyr med mig själv är att jag får ångest så fort jag äter. Imorse åt jag en macka, yoghurt och ett ägg. det är ju f*n inte normalt att få det då. Samma då jag äter. Brukar typ äta: köttfärsås, grönsaker och keso. Och äter på en liten tallrik så man inte ska ta för mycket. Men så fort jag känner att magen bli mätt blir jag neråt vänd. Suck hur ska man göra så att detta försvinner. ? Kanske kommer med tiden !

Men ska lata mig i soffa nu !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥