Piggare !

2010-06-08 / 10:53:49
Hej, nu är jag nådigt mycket piggare. Fick sova till halv tio så det kändes ju bra. Har nyss sminkat mig och klätt både mig och Halie. Och på en stund kommer mrs Tina och hälsar på, det var ett tag sedan man umgicks med henne. Bodde på gränsvägen med mamma då, hm och det var ju kanske 5 år sedan eller nåt. Efter det så ska jag gymma! mer än så är det inte bestämt. Får dessutom se vad chefen pratat med Mattias om idag, han ska ju snart få ett schema om jobb tiderna, ska bli kul att kika på :) och se hur mycket han får jobba och tjäna! Men nu har jag inte så mycket mer att säga!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥