Studenten imorgon då ;)

2010-06-11 / 00:21:54
Hur dum får man vara ibland? Jag som vill få bort två fläckar i mitt hår. Klart man ska köpa avfrägning. Tack vare facebook folket fick man veta det. Så ska köpa mig lite avfärgning och dessutom silver schampoo sen. Det kan faktiskt hjälpa en hel del :) Nog om det ..

Var på min lillasysters och lillebrors avslutning ikväll. Det var kul träffade lite kända ansikten och lyssnade på barnens fina röster. Man blir ju rörd då dom sjunger så fint. Sedan blev det tårta och saft. Klart man måste vara trevlig och ta en bit, så det gjorde jag. Nio kom vi hem två timmar efter Halies sovtid. Men det gick bra ändå hon somnade på sådär 30 sekunder och sover ännu. Kan förstå att hon var trött efter allt liv på skolan. Strax efter det så kom ju Mattias hem ifrån inskolningen. Det hade gått jätte bra för han där. Han ska inskolas imorgon också. Och sedan jobbar han två dagar i helgen. Tur han har, så fort han kom dit så fråga om om extrajobb i helgen. Klart han säger JA! Och han jobbar ju på kvällen. Så vi hela familjen har ju ändå tid för varandra på dagen. Så imorgon ska vi till studenten.. Helle går ju ut ;) synd bara vi inte pratat alls med varandra. Men men vi ses imorgon. Så jag ska väl önska henne lycka till och ha en "onykter student". Och innan det ska jag hinna träna. Och sedan blir det inte mycket mer. Jag och Halie har inte bestämt mer...


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥