Summer and sun ;)

2010-06-16 / 21:51:29


1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Åselemarkanden (tradition, varje år åker vi dit)

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
- En kväll med familjen, grillar en stek och dricker en öl och pratar framtidsplaner.
Eller en utekväll ute i solen på en festival kanske, med mina vänner..
3. Vad lägger du helst på grillen?
- helt klart en flintastek

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Fira middsommar i Uppsala hos Halies morfar med familj, åselemarknad, föräldrarträff, ulvön osv

5. Dina bästa sommarfärger?
- gult är super fint på sommaren ;)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
- Jadu.. Regn, bad, fest och resemål inom sverige

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- hmm, orkar inte tänka så långt just nu...

8. Havet, sjön eller poolen?
- hm, poolen är ju varmast nu då man blivit äldre och fryser för ingenting

9. Vad väljer du i glassbaren?
- MJUKGLASS!!!

10. Vart går din drömsemester?
- Vart som helst utomlands. har aldrig varit utomlands!!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥