Tänker snart lägga in lite gamla bildfilmer !

2010-06-16 / 20:53:10
Tänkte försöka ladda in lite roliga videos på youtube men just nu jävlas det. Lite bildfilmer osv. Många jag känner är med. Så håll utkik om du vill se om du hamnat i mina bildfilmer. Dom kommer in så fort det vill funka.

Har dessutom nyss framkallat 100 bilder gratis, fast frakten kostar ju 29 kr. Men det är ju ingenting. Så snart får man hem lite nya bilder på gumman. Så man kan lägga några fina kort i hennes ramar hon fick på dopet.

Men men, nu ska jag jävlas vidare ...

Old picture...
Olsson, jag och Nonas. Tyvärr har jag förlorat kontakten med honom. Vilket känns väldigt surt. För han är en av dom jag håller varmt om hjärtat!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥