Tar det lugnt..

2010-06-09 / 21:39:03
Mattias har nyss bakat bröd så det luktar gott här hemma. Men det tråkiga är att jag inte kan äta någon. Min rutin är ju att inte äta på kvällen eller natten. Inte bra om jag ska ner i vikt och tränar. Men till frukost ska jag smaka en. Mums. Hans bröd är alltid så gott.

Just nu så ser vi på filmen "strul" samtidigt som jag sitter vi internet. Och funderade nyss ut vilken tid jag ska träna imorgon, så det här händer imorgon:

- 07.30 Vakna upp, käka frukost och fixa mig lite.
- 08.20 Gå till brux ..
- 11.00 Vara duschad och klar och vänta på Robine..
- 11.30 Får skjuts av Robine och hennes mamma hem till mig..
- 16.00 Har Mattias dragit till jobbet, så jag och Halie har en mamma&dotter kväll ...

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥