Tillbaka igen!

2010-06-21 / 08:28:43
Hellu again!!
Hade ingen ork att blogga igår.. Men idag är jag tillbaka igen..
Lördagen var helt underbar. Hade jätte kul med Sandra. Började med massa ärenden på stan. Sedan kom vi fram till hennes farmors lägenhet där vi gjorde tacos som vi åt till middag. Efter det så ordnade vi oss och sedan drack vi och umgicks. Det blev Harrys för oss båda. Och där hade vi jätte kul.. I alla fall jag :) Dessutom var man lagomt full så man blev inte så bakis igår.. Men nu har jag druckit en massa skit och ätit lite godis igår så nu måste jag på gymet och träna bort det idag .. Ska dit om ungefär två timmar.

Lite bilden sen i lördags..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥