Tisdag ..

2010-06-15 / 09:05:14
Godmorgon alla, nu är jag och Halie uppe! och vädret ute är skit, lika dåligt som igår. Undra vart sommaren tog vägen? sedan alla tog studenten och folk fick sommarlov så ändrades vädret till detta?. Hm! Tur man bara ska träna idag, då är det skitsamma vilket väder det är. Har träningsvärk under armarna och lite vid benen idag. Måste ha stretchat dåligt igår. Och brukar inte träna armarna men karlarna var inte klar igår samtidigt som mig så jag tog lite styrka för kul då. Längtar tills man gått ner i vikt så man kan börja träna upp lite muskler, me love :)


Ett foto som min moster fotat med hennes mobil kamera!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥