Tränad och inte på humör ..

2010-06-08 / 20:13:27
Hej, nu är man nytränad och ny duschad. Eller ja det var ju ett tag sedan! Och Halie är fortfarande vaken, suck! Tror min sambo lät henne sova middag alldeles för länge. Typiskt.. Hoppas nu inte det blir samma tid imorgon. Tänker bara låta henne sova 1 timme imorgon på dagen så hon är trött vid sju-åtta! Jaja, är inte på så bra humör nu. Så jag ska nog inte skriva så mycket mer då. Jag har i alla fall en bra nyhet och det är:

Mattias inskolas på torsdag, så nu kommer det börja hända grejjern ;)

Det här är min bästa partybild. Taget för längesen, jag och Mattias hade bara varit tillsammans i cirka 3 veckor här. Och bilden älskar jag!!!!
Tyvärr är bilden fejk sparad via bilddagboken och orginalet ligger på en av mina datorer. Så det är därför kvalitén är som den är !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥