Träningen ger resultat inuti mig :)

2010-06-07 / 21:13:22
Sofie skickade lite foton till mig igår som hon fotat, lägger in dem nedan.

Jag tränade idag likadant som vanligt men är ändå jätte kry och inte alls jobbigt efteråt. Därför ska jag köra ett hårdare pass imorgon!! Så svetten rinner mer. Det börjar kännas inuti mig att man gått ner i vikt. Men om det syns så mycket ännu vet jag inte, det kommer nog om några veckor. Borde det göra då jag håller mig till min diet som faktiskt är bra, men nog fan unnar man sig en godibit någon gång. Annars skulle man nog inte ha en pepp till att träna. Man måste ju få äta något gott någon gång. Tränar fyra gånger den här veckan. idag, imorgon, torsdag och fredag. SO GREAT! Efteråt mår man så bra. Gymkortet var värt vart enda öre. Tränade själv idag för att jag skulle hinna en del saker. Och vid tolv idag var det inte mycket folk vilket var ännu bättre. Alla maskinerna var typ ledig. Och inte en enda brud syntes till. Bara stor karlarna med stora muskler. !!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥