Uppdatering :)

2010-06-30 / 21:15:18
Hej, hade skrivit inlägg under dagen. Men glömde uppdatera in den på bloggen. Synd för det var långt.

Som sagt idag har det varit full rulle. Började med att vi gjorde lite ärenden på stan. Sedan då vi kom hem så fick vi Helle på besök, vilket alltid är lika trevligt. Vi bjöd henne på mat och hon fotade nya kort på Halie. Sedan snålåkte jag skjuts med henne till brux där jag körde ett boxingspass med Sandra. Och nu är man hemma igen. Samtidigt som jag skriver så sover jag ner Halie. Hon är lite bråkig nu för tiden.. Men hon är ju så stor nu. 8 månader gammal. Kan inte ens tänka mig att det var så längesedan jag ploppade ut henne.. Men kul är det att få se henne växa upp.

Lägger in fler senare då det är mer lugnt här hemma!!


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥