Lite snabbfrågor ...

2010-06-05 / 10:51:44
Listan är snodd av Lovisa!

SENASTE:

Dryck: saft
Telefonsamtalet: morsan
Sång du lyssnade på: grooves - writing on the wall
Gången du grät: hm, 2 veckor sen
Gången du skrattade: idag åt bella & tyra show


HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär?: klart
Förlorat någon speciell person: hmm
Varit deprimerad: absolut
Varit så trött att du somnat sittandes: jopp
Varit full: jaa
Varit hög: ...
Fått ditt hjärta krossat: yes
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
rosa, svart och rött


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: hm
Fått ditt hjärta krossat: nej
Skrattat så att du har börjat gråta: nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: oja
Kysst en kompis: nope
Badat i isvak: haha, nä


BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: 3 och uppåt
Har du några husdjur: en hund
Vill du ändra ditt namn: äsch då, mami valde ett helt okej namn :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt tårta med min sambo, bebis magen och helle
Vilken tid vaknade du idag: halv tio
Vad gjorde du igår runt midnatt: la mig precis i sängen
Någonting som du längtar till: sommarens alla aktiviteter och halies ett års dag
Senaste gången du träffade din pappa: i julas
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jobb och pengar
Vad lyssnar du på just nu: lady gaga
Vad gör dig irriterad just nu: inget


OM DIG:
Vad är ditt namn: caroline
Smeknamn: carro
Singel/upptagen: upptagen
Stjärntecken: kräfta
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: geneskolan
Gymnasie: park
Högskola: ingen
Hårfärg: just nu, blondt/orange
Långt eller kort: mellan
Längd: 164
Vad gillar du gällande dig själv: stresstålig
Piercings: bröstvårtan, öronen, näsan och sidan av läppen
Tattoos: ingen
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen
Piercing: öronen
Tatueringen: .....
Bästa vän: robine
Sporten du gick i: fotboll
Husdjur: katt: minns ej
Konsert: har aldrig vart på en
Förälskelse: en på kollo
Alkohol du drack: häxblandning

Robine..

JUST NU:
Äter du: nä
Dricker du: saft
Är du på väg att: klä på mig
Lyssnar du på: halie som springer runt i sin gåstol
Väntar du på: sol

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: har ju halie
Vill du förlova och gifta dig: är redan förlovad och gifta mig vill jag :)
Karriär i åtanke: ja


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: längre än mig
Yngre eller äldre: äldre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar!
Tatueringar eller piercingar: tatuering
Känslig eller inte: både
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: hm

Mattias ögon är så vacker!!!

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Gjort något sjukt spontant: absolut
Tappat glasögon eller linser: yes
Krossat någons hjärta: mjo :(
Har du blivit arresterad: nä
Dissat någon: ja


TROR DU PÅ:
Mirakel: ja
Kärlek vid första ögonkastet: verkligen
Himlen: vet ej
Tomten: hehe
Att kyssas på första dejten: kanske, kanske inte
Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT:
Vad kan du verkligen inte leva utan: min familj
Vilken är din högsta önskan?: få leva alla mina dagar med min familj, få ett bra jobb, hus och ha råd med resor och leva ett bra liv helt enkelt!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥