Vilken super bra dag!!

2010-06-01 / 21:15:32
Vilket träningspass det blev. Två timmar, men skönt nu såhär efteråt. Sandra åkte nyss till hennes buss. Vi kör igen på torsdag och fredag. Men sedan efter helgen så blir det varannan dag. Fy så bra man mår nu bara efter första. Det kommer bli tungt. Bara man trigga upp varandra så kommer det här funka skit bra. Köpte mig 3 månaders kort dom hade sommar pris på bara 600 kr. Jäkligt billigt enligt mig. Innan dess så satt jag, älskling och Halie ute i solen. Det var ju så fint ute. Och lite bilder fotade vi, lägger in dom här under nu ;)


Jag och Mattias.. Ja ni ser att jag har en snus inne. Brukar som inte hända ofta. Men tog mig en idag :)

Idag var Halie på ett super bra humör då ghon fick vara ute i solen

Värsta grimasen :)

Mattias kan också..

Sötnosarna i mitt liv !!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥