Vilket underbart besök man fått idag :)

2010-06-06 / 21:54:40
Hej.. Nu har besöket vart här och det var jätte trevligt. Åh vad söt Liam var, nästan så man blir sugen på en till, eller hur Mattias? haha. Kan redan nu säga att någon av oss ska ha jobb innan vi ska ha ett till. Nog om det. Längtar tills jag får träffa dom igen. Synd dom bor sådär 12 mil bort. Men då har man ju faktiskt anledningar till att hälsa på.

Fotade lite såklart, kunde inte undgå då söta Liam var här.

Lilla Liam är bara runt två veckor nu <3

Deras första familjefoto, fotade jag Caroline Sjölund :)

Psst, visst är det stor skillnad på Liam och Halie.
Ser ni hur stor min lilla flicka har blivit???
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥