Yes yes !

2010-06-03 / 11:15:03
Både igår och nu på morgonen så har jag struntat i lägenheten. Alltså inte städat. ÄR så less på att ständigt hålla det fint. Men måste nog snart ändå sätta igång, annars blir det ju värre och värre och mer och mer tid tar det då.

Men i alla fall så sover Halie sin lilla sömn och lär ju strax vakna. Älskling sover också. Ska väcka honom om en halv timme ungefär. Ska dra upp till min mamma och hämta hörlurar till min mobil. Hon hittade dem i min brorsas rum. Skönt kan jag digga musik på gymmet. Ska pusta ut lite och invänta styrkan till att städa nu. HEJ SVEJS!

Mitt runda ansikte, ni ska allt få se om några veckor på skillnad ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥