Åh, vart är den någonstans?

2010-03-12 / 17:31:47
Som vanligt med mig så är sladden till min kamera borta. Fotade nyss gulligull bilder på min sötnos Halie men kan inte lägga in dom pågrund av att sladden är försvunnen. Tror jag måste köpa hem en till så att man har två så duktig som jag är på att glömma och tappa bort den. Har nyss käkat det blev korvstroganoff och makaroner åt inte alls mycket men blev proppmätt, uscha. Vill bara fläka ut mig på soffan nu och se en "ungdomsfilm" det vore nåt :) Är så trött efter att ha hållt igång sen sju imorse. Tror jag ska lägga mig där nu det lät så lockande.. Hörs mot kvällen .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥