Alla sover

2010-03-11 / 09:40:19
Nu sover Halie igen och jag sitter kvar uppe alldeles ensammen. Alla sover nu i sovrummet. Men jag har ju fått in en rutin så jag vill inte förstöra den nu. Sen lär ju Halie vakna på en timme igen. Jag hör hur hon hostar där inne. Så fort hon ligger ner så kommer det. Inatt fick hon sova i vagnen och vi drog upp där bak så hon fick sitt sova och då hostade hon mindre. Men nu ligger hon i vaggan och jag hör hur värre det blir. Nästa gång hon ska vila/sova lägger jag henne i vagnen igen som jag gjorde inatt hon verkar hosta mindre då. Idag blir vi bara inne lite långtråkigt men har inte så mycket till val. Vi glömde dessutom ringa "AnnaAxel" igår så då får vi göra det idag, då Mattias klivit upp. Det är han som får tala med dom han är mer duktig på att tala om sånt som pajat än mig. Jag är hon som ringer myndigheter, läkare osv. Som sagt, jag uppdaterar mer om det sen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥