Avatar .

2010-03-03 / 00:28:22
Har nyss tittat på Avatar med syrran ich Mattias. Den är bra som fan, jag rekomendera den filmen till er som inte har sett den. Jag hoppas det kommer en tvåa eller nåt på den inom snar framtid. Man vet ju aldrig :p
Imorgon åker vi nog hem, som det verkar nu så blir det nill nog Jonas somn skjutsar hem oss. Han lånar min mammas bil. Usch så dyrt det är att åka såhära. 600 spänn för att ta sig till Övik och hem. Det är så dyrt att leva nu. Och denna j*vla kris försvinner ju aldrig heller. T.o.m städjobb är omöjligt att få. Man får helt enkelt ligga i och samla på sig erfarenheter nu. Jag ska vara mamma ledig nu i ungefär 8 månader till och sen funderar jag på att läsa medicinsk grunskurs Men jag får se kan ju hinna ändra mig också.... Men nu så ska jag bädda ut mig i soffan. Halie lär ju vakna runt 6-8. Jag skriver hur det blir imorgon osv. Hej och hå, sov gott.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥