Bella&Tyra show

2010-03-11 / 21:57:52
Försökte kolla på det via BlondinBellas blogg men det hackade bara testade även alla andras bloggar men det gick ta me fan inte. Såg att fler hade samma problem. Besviken man blir har ju sett fram emot detta hela dagen, suck. Hoppas dom ordnar så att man kan se det i efterhand. Tråkigt om man måste åka till någon som inte har mobilt bredband om det sitter i det? fast då förlorar dom ju många tittare. Får kommentera på BlondinBellas blogg, inte för att hon kanske läser just mitt av alla som kommenterar men värt ett försök ;)  Veckan gäst var iaf Kenza som jag inte hörde något av. Såg typ hennes skor och hund, hann inte höra och se så mycket annat. usch vad tråkigt. Ville ju höra skvallret om Kissie, hon lär ju ta åt sig väldans mycket efter programet. Ska bli kul och se om hon bloggar något om detta. Jag håller koll :)

Nu så ska jag hjälpa en bloggare med bakgrund på hennes egna blogg och sedan blir det tv en stund innan man ska gå och lägga sig. Godnatt, sweet dreams och allt det dära ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥