Besök på vallhalla

2010-03-27 / 19:27:00
Hej, jag och Halie har varit borta en stund idag. Vi tog nämligen bussen till stan och därifrån så gick vi till vallhalla där Isabelle mötte oss. Satt där och umgicks och efter en stund så kom även Jennie dit. Väldigt trevligt var det må ja säga. Drog vid sex då min mamma hämtade oss. Brudarna skulle nämligen ut och festa ikväll. Frågade om jag ville med men kändes inte så lockande. Hade ändå ingen alkohol.


Bjuder på en gammal bild typ tre år gammal. Ni har ju sett vem Isabelle är.
Johanna, Jennie och jag.

Så nu är jag hemma hos mamma igen och vi tar det lugnt. Åt nyss god middag som mamma gjort, någon gryta med potatis, mums var det. Snart ska Halie till sängs. Hon har sovit väldigt lite idag, så hon somnar troligen snabbt om vi har tur.

Nu så ska jag titta lite på MTV. Nyss var det "Teen mom" Är det bara jag som ser det?`. As bra tycker jag.

Otroligt BRA gjort att kunna ta hand om bebis/barn i den åldern.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥