Besök snart

2010-03-30 / 14:15:20
Nykommen hem. Pulka gick inge vidare så vi fick låna en sulky av moster så vi slapp bära henne enda hem. Och nu ligger hon på balkongen och sover. Det behövdes på slutet var hon inte alls på humör. Nu ska jag äta lite lunch och sminka mig lite. Får besök av Helle, Nattias och lille Lucas, dom kommewr om en kvart så jag lär skynda mig. Vi hörs sen.
Åsikter!
Postat av: camilla

Vad roligt att ni drar pulka med halie med er :) Har funderat på samma sak då det gäller Hemi men har inte testat än.. bara det d är varmt och skönt så funkar det juh :) ska definitivt testa snart jag med :) vagnarna är ju inte alltid lika lätta att ta med sig överallt ^^ Kram!

Kommenterat - 2010-03-30 / 15:19:31  | URL - http://camillanils.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥