Bilresa till Örnsköldsvik

2010-03-19 / 16:15:54
Förlåt för mitt sena blogginlägg men vårat internet har slutat funka hemma. Så då bestämde vi oss att åka till Övik några dagar tidigare, så nu är jag här igen. Mamma kom och sa hej till Halie idag men Halie började gråta som en tok. Hon kände inte igen mamma, det var ju en månad sen sist dom sågs. Men nu har det gått över. Man märker hur Halie blivit större, 1-2 timmars bil resa är inte lika roligt som förut då hon mest sov. Nu börjar hon gnälla så fort det blir tråkgit och vill helst inte sitta där eller sova. Men som tur var så var vi nästan framme då. Nu matar pappa M henne med en ny burkmat nämligen "lax och potatis". Hon såg osäker hon så vet inte om hon gillar det, får fråga pappa M senare, sitter inte vid han just nu. Man har iallafall nyss landat och snart blir det middag. Mamma ska bjuda på något lätt som "Korv med bröd". Det funkar bra en sån här dag då man mest stressat. Fotade lite då Halie badade idag och annat som jag lägger in lite senare. Jag måste gå och vara social nu. Gick ju bara in i mammas sovrum och bloggade. Taskigt kanske? Just därför hörs vi senare.

Lilla staden Örnsköldsvik, där befinenr vi oss nu .

P.s fixar till mitt lätta namn så fort jag har tid, kanske idag annars imorgon.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥