Byssan lull är grejern

2010-03-18 / 22:05:47
Gumman var lite tjurig ikväll. Hon brukar alltid sova mellan halv åtta till åtta. Men nu tar det lång tid och hon somnar vid nio. Det kommer och går. Man märker ju att hon har sina perioder. Men en sak kommer nog blir svårt. Då vi byter ut hennes vagga mot en spjälsäng. Hur ska man då kunna vagga henne då hon skriker typ? Nyss så börja hon gråta lite då behöver jag bara gå in dit och vagga henne sen somna hon direkt igen. Men hur gör man då inte vaggan finns mer. Ska jag sätta mig och sjunga "byssan lull?".


Den här låten brukar jag spela för Halie, hon gillar den. Jag och M brukar även få gå runt och nynna den då hon är som mest arg eller ledsen. Det är en fin vaggvisa
Åsikter!
Postat av: Emma

dom är jätte bra vi har dom till eddie och funkar än !!!

Kommenterat - 2010-03-19 / 17:48:03  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥