Dagens och kvällens . !

2010-03-05 / 20:25:15
Åh vad irriterande skrev nyss ett super långt inlägg här och sedan så startas datorn om. Suck den måste fixas. jag får skriva om det jag skrev. Jo tidigare idag fick jag en kommentar om att mitt namn är svårt att komma ihåg och det är så sant men jag vet inte alls hur man byter eller om man kan det för sist då jag försöte så råkade jag radera hela min blogg. Dessutom vill jag få bort namnet som är på slutet jag fatta inte alls hur jag fick dit det. Någon som vet hur man kan göra? . Annars så får jag väl skriva till blogg.se och kolla vad dom säger. Just nu så försöker Mattias få Halie till att somna hon är övertrött och grinig just nu, men tillslut så somnar hon alltid. Ja ikväll blir det nog bara film och dator, finns som inte så mycket annat att göra. Men vi åt iaf en god middag idag det blev. Strips, god sallad, hemgjorda hamburgare och sås. Kanske inte så nyttigt men jag har typ tappat orken till detta. Innan Halie fanns var jag mer målmedveten med vikten osv. Men inte nu kanske beror på att jag tränar hemma i hennes närvaro också. Man tappar kontrollen litegranna. Då någon av oss får jobb så ska jag börja gymma det var ju något jag älskade att göra förut. Men det kostar ju en del så jag får vänta med det. Jag vet att det finns andra sätt med men det enda jag gillar är min dansmatta och gymmet. Har testat det mesta ! jaja, nog talat om det. Jag och Mattias ska packa lite nu.. Det vanliga nu varje kväll :)





DET ÄR NU ÖVER TVÅ MÅNADER SEDAN JAG RÖKTE.
VISST ÄR JAG BRA?
Åsikter!
Postat av: Emma

Jätte duktigt önskar min kille kunde vara så duktig med rökandet !!!

Kommenterat - 2010-03-05 / 21:13:18  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: Helle

börja på friskis och svettis då du flyttar hit :) det är billigt och bra :)

Kommenterat - 2010-03-06 / 03:49:10  | URL - http://hellew.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥