Dns och domän, usch och blä fattar ingenting

2010-03-23 / 17:39:44
Kan ingenting om dns koder och domännamn. Fick ringa kundservice så om cirka två timmar borde detta funka och jag har ett lättare namn för er alla som ska in och kolla min blogg, bra va?

Idag har vi haft massor att göra. Men nu är man äntligen hemma hos mamma igen. Och jag är på lite dåligt humör pågrund av dessa jäkla dns koder man inte fattar ett skit av. Men jag hoppsa det är ordnat om några timmar. Annars får jag nåt fel. Men men nog talat om det.

Halie har haft fullt upp idag och är trött efter dagens göra. Nu äter hon och efter det lär hon slumra till i någon timme. Men sedan får vi nog väcka upp henne så hon inte sover för natten redan nu.

Finaste Halie, den vackraste i vår familj . <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥