Domännamn nästa ;)

2010-03-12 / 10:27:17
Mitt bloggnamn är ju svårt att komma ihåg. Så därför ska jag skaffa ett domännamn så att alla kan komma ihåg det lätt. Jag måste bara invänta alla pengar som ska in för det kostar ju nämligen per år och dom vill ha en för avgift just nu. Så jag får vänta någon vecka med att fixa detta. Men snart så heter jag ***********.se
Då kan man slippa blogg.se osv. Bara drygt och för er andra som ska in och kika. Här hemma är det tyst och lugnt förtillfället. Dom sover som dom brukar göra vid denna tid och jag är vaken. Ska nog ta mig en dusch snart medans jag kan. Varför ska vädret vara så fint för? idag vill jag förbjuda fint väder. Bort med det fina det kan komma tillbaka igen kanske nästa vecka?. Det tycker jag låter som en bra idé. Ska inte surra allt för länge nu. Behöver få saker gjort så jag säger godmorgon till dom som haft sovmorgon.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥