Du är allt gumman <3

2010-03-16 / 15:29:19
Brorsan har lärt mig att gilla denna låt -- >  David guetta - memories. Bra som fan ;) Jag, Kiara och Halie sitter ensamma just nu här hemma. Gubben drog iväg till en polare och hjälper han med sin farsas stereo. Och jag märker att mamma min börjar bli lite orolig över hennes 40 års dag, fast det inte blir något alkohol just den dagen. Det skjuter vi upp och det vet hon om. Men vi har ordnat annat något hon inte alls kan gissa sig fram till. Alla vet om det utom hon :) Huvudsaken att hon blir glad då blir jag nöjd. Ska inte tala mer om det här. Kan ju råka avslöja något, haha. Ska ta det lugnt eller städa vet inte vad ännu, är trött idag.. "snark". Har nyss busat lite med gumman min hon är ju så söt. Så fort jag tittar på henne smälter jag, en otroligt fin tjej vi har skapat till världen.

Mamma älskar dig så mycket att jag t.om får tårar ibland <3
Nu så ska jag gå och bada min lilla flicka.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥