En blekfis .

2010-03-04 / 22:39:03


Jag är en blekfiiiis. Som ni ser och ljusa ögonbryn. Jag har sagt i flera år att jag vill till frisör och färga dom. Men det har alrig blivit av. Någon som gjort det? Isåfall tips på bra salong eller bara ett tips.
Såhära ser jag ut en natt då jag och Mattias lägger oss och snackar en timme i sängen innan vi slocknar.

Har fortfarande inte kommit bort från datorn, så nu måste jag verkligen dra mig. Godnatt !!
Åsikter!
Postat av: Nathalie

varför färgar du inte dom själv? :)

Kommenterat - 2010-03-05 / 10:42:49  | URL - http://ungmammanathalie.blogg.se/
Postat av: Maolin

tycker om den där bilden du är finast utan smink. :)

tycker jag

Kommenterat - 2010-03-07 / 12:16:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥