En tripp ute.

2010-03-08 / 13:35:05
Hej och hå, har inte hunnit uppdaterat idag. Vi klev upp tjugo i sju på morgonen och gav Halie gröt och ordnade oss. sedan  gick vi till ÖF och vi hade tur att fotoavtrycket vad kvar. Vi satt där en timme sedan gick vi till willys och handlade hundmat, ersättning, mjölk, multivitamin, skinka och tuggumi. Efter det gick vi till Jimmy en snabbis och sa hej och sedan kom vi hem och gjorde god lunch ;) kan tyvär inte förklara maträtten, lite sjukt men så är det. Och jag har nyss dammsugat upp Kiaras hår som ligger precis överallt. Och Jimmy är på besök med. Ska slappa här en stund sedan städa mer. Visst städar jag mycket nu för tiden?. Helt sjukt men det känns som att det enda jag gör är att ta hand om familjen och städa. Vilken sysselsättning :p haha, fast jag klagar då inte. Får jag pengar för att göra detta hemma så är det ingen fara. Halie sover lunch i sovrummet just nu. Jaja hej och hå :)

Det är så varmt ute idag. KOM NU VÅR !!!!!!!!!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥