Ett trevligt besök i centrum

2010-03-15 / 16:37:49
Nyss hemkommen ifrån ett härligt besök i centrum. Först gick vi runt och gjorde mina ärenden. Sedan åt vi på Mias, eller snarare jag och Fia fick smaka av mig :) sedan drog vi iväg och kollade runt lite på affärer och inne på lagerhouse där fann vi mycket fint såklart då man inte har råd. Vi lessnade för vi kunde ändå inte hanlda något så då gick vi till bibblan och där hade dom en stor runt sak vet inte vad man ska kalla den men vi satt oss där och då kom det fram en mamma i typ ålder 32? eller vad det nu var. Hon ställde massvis med fråogr till Fia som är en ganska så ung mamma jämfört med mig så är jag nog en gamm mamma :p haha. Och efter någon timme så for vi båda hem. Trevligt besök iaf. Tack för det jag behövde komma ut :)

Halie imorse innan vi drog oss iväg. :)

Jag vid busshållsplatsen

Här har ni barnvagnen.
Kanske mer passande en grabb.
Men whatever, kämpar nu med att få en ny.
Pågrund av alla fel.

Inne på Mias " Fia och hennes lilla björn Alicia :)"

Ser ni hur hon skelar?

Fina familjen :)

Hon pallar inte med trycket? :) haha

En glad liten skit ;)

Alicia är modell :)

Mm, "jag älskar händer"

Jag inne på bibblan i den där "ja saken" ;)

Slutligen en bild på mammorna ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥