Film och götta

2010-03-26 / 00:01:20
Jag såg nyss på "Prinsessan" den filmen rekomenderar jag. Den var enligt mig as bra och rolig. Det ska jag lätt köpa på typ Åselemarknad, där jag jämt fyndar nya och bra filmer.


Till det så åt vi godis, chip, ostkrokar och coca cola. Så nu har man fetat sig. Men det var det värt det var 1 månad sen sist vi åt sånt skit. Så snacka om ivrig man var då man åt. Och för fort åt man så nu sitter man här och har ont i magen . Behöver sova men om två minuter får jag in pengar på kontot. Så jag tänkte nu då jag lix är vaken så kan jag betala in våra räkningar. Nu är det vara en minut kvar så jag ska börja nu så jag kan SOVA !! Puss och godnatt .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥