Fin dag ..

2010-03-05 / 10:44:57
Tittar ut mor vädret, kanon väder idag. Halie sover i rummet just nu och efter det ska vi nog ta en tripp mot affärn för att köpa majskrokar åt henne. Visste inte alls att dom fanns förän dom på föräldrarträffen berättade om det. Så nu ska vi testa och se om Halie gillar det, borde hon göra för hon gillar ju pure med potatis och majs. det är nog det enda som vi planerat för dagen. Det är ju fredag som sagt så det blir ju säkert en bra film ikväll också :) "fredagsmys" som sagt.

Åh, jag längtar så mycket tills vi kan flytta in i våran trea. Kollar nu efter ett nytt överkast till sängen som passar tapeterna i vårat nya sovrum. Kollar också på gardiner till Halie. Synd man inte har råd med så mycket köp. Jävla kris kan väl försvinna och ge Mattias ett jobb. Det lär märkas, vi klarar oss ändå just nu. Men om någon jobbade kanske vi hade haft råd med mer. Men det turen har aldrig jag och Mattias :P Ska kika runt på lite beställningar nu.

Älskling gör sig till hemma hos Anders !

Åsikter!
Postat av: Anonym

Hej ville bara komma med ett tips egentligen :) för att du ska kunna få en "större" (vet inte hur stor din är men) blogg måste du nog byta namn för ditt namn är rätt så svårt att koma ihåg just nu :P

Kommenterat - 2010-03-05 / 14:50:45
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥