Fladdrat runt lite här och där

2010-03-26 / 16:28:30
Min mamma ville inte åka och besikta bilen själv idag. Så jag, Mattias och Halie var så snäll och följde med henne. Hon var nervös och sa hela tiden "åh den kommer inte gå igenom". Men det gjorde bilen. Sedan åkte vi till Willys där mamma snabb handlade medans jag och Mattias fixade ersättning åt gumman och sedan åkte vi iväg snabbt igen. Nu är vi hemma hos mamma igen och snart blir det mat. Vi ska äta hamburgare med bröd. Mums, passar bra på en fredag. Snabbmat är gott. Ikväll ska vi hyra film via tvn också. Igår såg vi ju på "Prinsessan" och ikväll vet jag inte än vilken vi ska se på..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥