Föräldrarträff idag .

2010-03-04 / 13:06:09
Sorry för min lilla tid. Har inte hunnit blogga pågrund av allting som varit . Nu är jag och resten av min familj hemma igen och jag hinner garanterat blogga som vanligt igen. Idag har jag och Halie varit på föräldrarträffen. Alla växer så fort. Och Halie är enda tjejen, det tycker jag är kul.

Mattias stannade hemma för han är sjuk idag. ska snart göra "sen lunch" det blir ju tacos. Så jävla gött. Mattias väntar otåligt på att jag ska börja. Soon baby soon ;) Ja vad har jag mer att säga. Jo vi har börjat packa en del här hemma så det hänger knappt tavlor på väggarna nu. Så fort Halie sover för natten så packar vi i lådor. Det är nämligen fullt hus en del veckor här innan vi flyttar. Nu efter dop planeringen så blir det mammas 40 års planering. så det är ju någonting hela tiden. Men nu pirrar det av hunger i magen. Hörs senare, jag lovar ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥