Fotat på varvsberget

2010-03-22 / 15:37:57

Det var riktigt kallt idag. Så det blev några styckna.

Men vi blev nöjda.































Fotograf: Helena Widmark
Åsikter!
Postat av: Carolina [fotograf]

Fina bilder på er :) Men jag kan inte hålla med om det med matte, för jag älskade matte :)



Kommentera gärna min första illustration på bloggen nu ♥

Kommenterat - 2010-03-22 / 16:33:13  | URL - http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Veronica Mårtensson

Jätte fina bilder =)

Kommenterat - 2010-03-22 / 18:14:42
Postat av: anna

Hejsan! Gud vad fina bilder. Men du jag måste fråga, är du gravid igen? Såg så ut på en av bilderna. MENAR ABSOLUT Inge illa.. hoppas du inte tar illa vid dig

ha det bäst

Kommenterat - 2010-03-22 / 22:01:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥