Ge mig blogg namn

2010-03-16 / 13:51:30
Ge mig lite tips på bra bloggare. Vill ha mer att läsa, finner bara alla mindre bloggare som "Dessie och Paow". Ja ni vet alla stockholmare. Mer norrlandsbloggare vill vi ha :) Iallafall jag. Men en sak har jag inte förstått dom alla är vänner sen tidigare och blivit kända bloggare typ samtidigt? kanske har fel nu men hur kommer det sig? hur har dom gjort? Kanske har dom blivit kända genom varandra? Är nyfiken på detta. Läste nyss på Paows blogg om hur mycket hon tjänar och det är över tjugotusen kronor. Kan ni tänka er? Och hon är långt ifrån blondinbella och kissie. dom förtjänar nog toppen och har säkert kämpat sig dit och fått folk intresserade av dom. För då jag läser fortsätter jag läsa deras, så intressanta på något vis tycker jag att dom är . Men behöver få höra fler bloggare ut med språket bara. Fokis tycker jag är tråkig, någon fler finns väl?


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥