God lunch eller vad man nu säger

2010-03-17 / 11:42:39
Precis då jag tänkte skriva ett inlägg så hör jag stumpan vakna i sin vagn. HAHA blir väl ett kort och snabbt inlägg. Ska se hur länge hon håller sig glad. Mattias sover ännu. Och jag ska snart göra lunch. Det blir något billigt som "nudlar" men jag älskar nudlar, mums. Det går fort att göra dessutom. är lite halv dålig idag försökte vila då Halie sov men de tgick inte. Har inte sovit för lite idag med är halv sjuk och det gör en såhär sliten. Och man ska orka städa med usch vad jobbigt "vill inte". Kom hit och städa åt mig ;) så kan jag få ligga i soffan och se massa bra program istället. Någon frivillig som ställer upp? . Tror ingen gör det, haha..

Håll utkik ikväll på min blogg. Kommer nämligen ut ett inlägg för alla er som är intresserad av mammaträffen jag talat om tidigare. Det behövs lite planering med Tanna och sedan kommer det ut information. Ikväll skulle jag tro :)


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥