God middag :)

2010-03-06 / 16:54:49
Nu orkar jag inget mer idag. få göra lite då och då.  idag är det så fint väder ute och jag valde att stanna inne, hur dum får man vara ibland. Mattias ville ut i det fina vädret och tog med sig Kiara och drog till Martin. Han kommer väl hem på några timmar antar jag. Halie ligger och sover och jag börjar bli hungrig nu. Ska ta och ringa Mattias och kolla om vi ska äta tillsammans eller inte. Tror han vill det för vi ska göra fläskfilé och potatisgratäng idag. Och vem tackar nej till sådant gott? :) haha



Ikväll blir det nog samma visa som igår men tror
vi mer ska se film ikväll.
Igår var jag väldigt tråkig som satt mest vid denna dator. Jaja, det lär märkas.
Beror ju på då Mattias kommer hem också.
Nu ska jag göra annat vettigt, har suttit här för länge nu. Hoj så länge !




Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥