Godmorgon

2010-03-11 / 08:08:22
Godmorgon allihopa klev just upp med en pigg tjej. Natten blev super hon vakna inget av sin hosta bara av att hon var hungrig en gång inatt och då var Mattias redan vaken så jag bad honom mata henne. Sedan vaknade hon runt sex och då gick Mattias upp med henne. Sedan nu vid åtta var det min tur och då kliver jag upp så Mattias får sova ut hur länge han vill. Det är så vi automatiskt ha gjort i någon vecka nu utan att planera det. Han trivs med att gå upp små svänger på natten och tidigt på morgonen medans jag kan gå upp vid sju-åtta och då får han sova ut :) Hostan hennes verka ha gått över iaf på dagen det är väl på kvällarna den där hostan brukar dyka upp så jag får hoppas på att den inte kommer igen ikväll. Den där jädra hostan gör ju så förbaskat ont. Just nu så ligger hon och låter glatt i sitt babygym och förflyttar sig en del. Och jag ska snart ta och äta frukost.



Synd att min blixt på mobilen ska förstöra korten. hon gillar den inte.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥