Godmorgon everyone

2010-03-22 / 08:55:13
Nu har man vaknat. Idag är vädret kanon ute. Så man är sugen på att ta sig ut, får tänka ut någon att hälsa på. Nu har jag bestämt när vi ska bada Halie. Det får bli då vi flyttat hit i maj någon gång. Tack för alla svar. Det verkar vara kring 5-6 månader som dom flesta badat sina små. "paradisbadet here we come".

Åsikter!
Postat av: Carolina [fotograf]

Sudda bort din sura min ;)



I'm back on da blogg! Sitter med en hemtenta i kriminologi nu, så dagens fråga får bli: Vilket skolämne gör dig mest uttråkad? ♥ Kommer bilder senare idag med!

Kommenterat - 2010-03-22 / 10:41:44  | URL - http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Caroline - mamma till Theodore

barnkammarboken har bra barnlåtar, man kan hitta dom på Spotify :D

Kommenterat - 2010-03-22 / 11:37:38  | URL - http://livetsomunggravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥