Håkans bar och hollywood fruar ;)

2010-03-15 / 22:22:41
Det är bra skit som går på tvn. jag rekomenderar "Håkans bar" för er som missade detta ikväll. Ska lätt se nästa avsnitt. Båda programen är ju lyxig om man tänker efter.
Håkan har säkert fått en del pengar till att göra denna bar "hans dröm". Det var ju en smart idé

Hollywood fruarna är något man inte ska missa. Vem skulle inte vilja leva ett sånt liv?. Jag skulle då inte tacka nej. Fast då lever jag nog mer som "Maria Montazami". En härligt brud som gillar livet. Det har ju kommit tre nya. Hon med "barbietemat idag" var kanske lite för mycket. Men klart dom är ju rika allihopa. Då har man sina speciella personligheter. Jaja, ska inte babbla sönder era hjärnor idag. Jag måste verkligen sova nu. Ska upp imorgon. KLOCKAN SJU :O vi hörs en sväng då, godnatt !



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥