Halie sover länge idag :)

2010-03-18 / 15:35:54
Nyss städat klart hela lägenheten eller vi blev klar för typ 1-2 timmar sedan och Halie sover ännu. Vi klädde på henne overall osv och la henne i vagnen och då fick hon sova på balkongen. Snacka om att hon sover bra då? Det var min kära mor som sa det knepet. Tackar henne för det. Halie har sovit i snart fyra timmar. Lite väl länge men behövdes nog genom att hon somnade tre timmar senare igår än vad hon borde gjort och vaknade samma gamla vanliga tid imorse. Så det behövdes nog för henne. Mattias har nyss dragit iväg till Konsum och handlat chickennuggets om det inte fanns så blir det kebabkött eller falukorv. Undra vad det blir? "överraskning". Haha. Ska göra andra viktiga grejor nu medans Halie sover. Hej och hå ..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥