Halie testade gåstol idag :)

2010-03-14 / 20:42:00
Lillgumsan vaknade nyss ch tjuter lite gnälligt i rummet. Jag är lat idag så Mattias har gått in för att kolla om hon vill somna om igen. Annars gör jag bara lite ersättning så somnar hon säkert om igen sen. Idag så fick Halie testa sin gåstol för första gången. Med tanke på hur stabil hon är nu så vet vi att hon kan sitta i den. Hon älskade den. Särskilt då vi la lite leksaker då blev hon som tokig :) Nedan är det lite bilder .

Då vi just satt ner henne.

Hon gillar det ;)

Hon ser lite fundersam ut.

Glömde fota efter hon fick en massa leksaker där..
Får bli en annan gång..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥