Har aldrig flugit i mitt liv

2010-03-17 / 21:48:22
Hoppas det blir många som kommer på föräldrarträffen. Det blir roligt att få en bild av alla man sitter och snackar med här på internet ;) som sagt vi kanske inte ha råd med hotell. Har kollat med en kompis som bor i Stockholm om vi kan sova där. Men går det inte får vi antingen komma på ett sätt att få in mer pengar eller kolla billigare hotell osv. Men det är ju bara vad vi ska gröa troligtvist :p har man inte råd så har man inte .

Flyget kostar nog mycket. shit det är första gången i mitt liv som jag ska åka FLYG :O omg, hur komma detta gå? jag är ju inte rädd för att åka den värsta karusellen. Visst borde jag klara flyg då? Jag får väl hoppas. Men kul ska det bli. Har bara varit i Stockholm då jag ska åka kryssning. Men stannat i Stockholm över en helg har jag gjort en enda gång i mitt liv och då var jag typ elva år och förlorade min stora resväska :(. Och åkte dit med mamma + familj. Men nu ska vi vara en familj själv och dra söder ut :) wohoho, kommer längta så det sprakar i hjärnan på mig :) HAHA. Nog talat om det för stunden. Min karl står nämligen i köket och bakar scones nu, GOTT VA? :) åhh underbar han är ibland. Så nu ska jag mysa till det här i vardagsrummet och slå på tvn. Vi hörs alla fina :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥