Hej alla fina

2010-03-23 / 22:24:19
Efter att vara på taskigt humör så börja jag helt plötsligt tänka på hur lycklig jag är som har min lilla flicka. Kunde helt plötsligt inte slå tanken att jag har fött ut en underbar tjej. Jag och Mattias tillsammans fixade hennes utseende osv. Det är helt otroligt. Känner inte ni så ibland, att vissa dagar är man helt stum över det man fått till världen. Nu sover hon och jag saknar redan hennes närhet, fast än det är skönt att vila ut sig lite utan henne. Som sagt det går inte att beskriva en kärlek till ens barn. Satt och läste förr då mammor skrev så om sina barn men kunde inte ta det på lika stort allvar som nu. Det är helt underbart. Att ha en familj gör en hel och lycklig. Tack för att ni vill vara med mig. Ni är det bästa som hänt mig

Min sambo har också blogg, Haliespappa


Åsikter!
Postat av: Linnea

Fina bilder =)

Kommenterat - 2010-03-24 / 09:52:02  | URL - http://liasplace.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥