Hej och godkväll

2010-03-16 / 19:58:11
Sitter nu här i vårat svarta och tomma vardagsrum och kollar runt litegranna. Åh jag är på sånt bra humör just nu. Kanske beror på att jag nyss åt mat och väntat typ hela dagen på det? haha, det är tråkigt att äta ensam, tycker inte ni det? så jag väntade tills Mattias hade hjälpt klart med bilen. Men så sent vart det ju ändå inte, strax efter sex kom han hem. Blev på så taskigt humör men det var ju inte meningen allt berodde på MATBRIST. Ni känner säkert igen? tjejer iallafall. Men gubben min är van med mitt humör. Man är ju så stressad som mamma med. Men just nu är det skönt fast jag är ruskigt trött. Det blir sängen klockan tio. Men nu höll jag nästan på att missa det igen som sist "Dating in the dark" Börjar om fem minuter, så nu skriver jag inge mer. Måste se programet.

Fotade denna strax innan hon la sig :p Sötnosen avgudar sina händer.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥