Helle är på besök

2010-03-30 / 17:02:22
Hej, ingen N och L kom utan blev bara Helle. Men dom får man se nån annan dag istället. Halie ligger snäll som en solstråle på sängen medans Mattias klipper hennes naglar, han har nyss lyckas. Gumman sprattlar ju så mycket. Så det är inte det lättaste.

Nu inväntar jag på maten som mamma lagar i köket. Helle köpte kyckling och åt. Snodde åt mig någon bit och gott var det. Mamma lagar makaroner och köttbullar. Det är alltid lika gott.

Fotograf: Mamma (hon är så stolt så jag känner mig tvungen att skriva det)
Min glada och vackra Halie, hon växer och står i och för varje dag som går så blir jag lyckligare.
Hur många gånger har jag nämnt att jag är lycklig? Massor. Men är man det så tycker jag att man ska säga det.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥