Hemkommen ifrån promenad

2010-03-09 / 15:49:02
Nu så har vi nyss kommit hem och jag har lagt Halie i sin säng och nu sover hon. Vi gick på en promenad till affären och Jimmy hängde på. Där köpte vi smör och loka päron, jag älskar den drycken :) Just nu sitter resten i köket och surrar medans jag satt mig här en snabbis ska göra mat efer detta inlägg. Det blir en lätt mat idag. Pannkakor och sylt. Det var längesen men måste ju säga att det var favoriten då man var barn. Nu glömmer man bort att rätten finns och jag tycker att pannkaka är lite som efterrätt men men, man blir ju mätt. Senare kommer även Mattias mamma hit, hans lillebror och lillasyster och min lillebror. Det blir nog film och en massa surr. Hörs sen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥