Hemma igen :)

2010-03-16 / 12:39:22
Det var ett skönt väder ute. Älskar att gå då vädret är som idag. Kanske lite små kyligt men så är ju vintertid. Vi gick till ÖF och där var det massor av folk idag. Men inte så många i Halies ålder. Vi satt där någon timme tills en ifrån föräldrargruppen dök upp. Hon skulle på bvc med sin son. Men han var så grinig så han behövde sova först så då satt vi och surrade en stund. Klockan tickade och vi blev hungriga så vi gick hem så vi kunde äta lunch :)

Gubben fick styra våran trög styrda vagn .

Jag och min sambo.
Väldigt ljust ute som ni ser på Mattias min :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥