Ingen kom

2010-03-09 / 19:06:19
Vi skulle få besök idag men ingen kom och ingen ringde, dom glömde säkert eller nåt. Får väl se sen då dom ringer. Har nyss sett på programet "911" jag blir lika rörd varje gång jag ser på det. Nyss var det om en 3 årig pojke som ringde larmcentralen för att hans mamma höll på att kvävas ihjäl. Och han fick dessutom personalen att förstå att mamman inte var i bruk att tala. Och hon hade bara 4 min ungefär på sig att överleva där och överlevde tack vare sin 3 åriga son. Helt otroligt hur vissa människor har tur. Men det var fint gjort av honom.
















Just nu hör jag hur Halie tjurar inne i köket, hungern   som börja sätta fart på henne och tröttheten.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥